Cal tramitar un Canvi de Titularitat davant de l'Ajuntament en aquells casos en què una activitat amb llicència concedida o amb la comunicació d'obertura correctament realitzada passa a ser regentada per una altra persona o societat diferent de la que va obtenir la llicència o efectuà la comunicació.
Per poder tramitar un canvi de titular és imprescindible que l'activitat pre-existent ja disposi de llicència o que hagi efectuat la comunicació de forma correcta. En cas contrari, s'entén que en comptes d'un canvi de titularitat cal tramitar una nova llicència o comunicació.
Cal tenir en compte també que quan una activitat es troba tancada o sense funcionar durant 6 mesos, es considera com a finalitzada i per tant, per reprendre aquesta activitat (ja sigui per part del mateix titular o un de nou) cal tramitar una nova llicència o comunicació.
Documents
- Ordenança reguladora del sistema municipal d’intervenció administrativa en les activitats i instal·lacions que es desenvolupen al terme municipal de Valls.
- Llei 20/2009, del 4 de desembre, de prevenció i control ambiental de les activitats.
- Informació sobre la tramitació del canvi de titularitat.
- Informació sobre la tramitació del canvi de titularitat en activitats recreatives.
- Model de declaració responsable.
- Model de declaració responsable d'activitat recreativa.
NOTA: La normativa anterior se cita únicament a títol indicatiu. Consulteu sempre la darrera versió de la normativa aplicable, ja que pot haver estat modificada amb posterioritat a la seva publicació, així com qualsevol altra normativa sectorial que pugui haver aparegut.
Tràmits ralcionats
- Sol·licitud de canvi de titularitat.
- Sol·licitud de canvi de titularitat per a activitats recreatives.