Oficina d'Atenció al Ciutadà

Oficina d'Atenció al Ciutadà

Atenció presencial a les oficines de l'Ajuntament de Valls.

Adreça postal: Plaça del Blat, 1

43800 - VALLS

Contacte

Telèfon 977.636.010

e-mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Fax 977 612.872

Web www.valls.cat

Accés electrònic a través d'internet a l'adreça:

https://seu.valls.cat

Horari d'Atenció al públic

De dilluns a divendres

De 09:00 a 14:00 h.

Dimarts i dijous per la tarda.

De 17:00 a 19:30 h.

Horari d'estiu d'atenció al públic

Del 27 de juny de 2016 al 8 de setembre de 2016

De 09:00 a 14:00 h.

Atenció telefònica al telèfon 977.636.010

Horari: de 8 a 15 h.

L'OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ (OAC) de l'Ajuntament de Valls inicia la seva activitat el dia 5 de març del 2001, amb el clar propòsit d'apropar l'administració municipal al ciutadà, amb vocació de ser una oficina al servei de la ciutadania, facilitar-li les seves relacions mab l'administració i ser el seu referent.
L'esperit de servei, el compromís de tots els seus integrants amb la feina, la millora contínua del servei i en la seva qualitat, han fet possible que a finals de l'any 2015 es concedís a l'OAC la certificació ISO 9001, reconeixent-se així aquest compromís amb els ciutadans que dia a dia tenim l'equip de 10 persones que la formem.

 

Serveis més destacats que ofereix l'OAC (més informació a la SEU):

  • Informació general.
  • Registre general de l'Ajuntament.
  • Gestió temes referents al padró municipal d'habitants (altes, baixes, canvis domicili, certificats, volants, etc.)
  • Cita prèvia per a la tramitació del DNIe a l'Ajuntament.
  • Gestió tràmits relacionats amb Cadastre (obres noves, segregacions, divisions horitzontals, etc.)
  • Emissió de certificats digitals IdCat.
  • Permisos per a encendre foc.
  • Servei recollida d'andròmines i recepció de queixes i suggeriments dels ciutadans.
  • Temes de via pública (guals, reserves estacionament/tallaments de carrers, terrasses bars, etc.)
  • Inscripcions al Cens d'Animals, Registre d'Entitats.
  • Gestió tràmits Cementiri Municipal (enterraments, concessions, lloguers, etc.)
  • Tots els temes relacionats amb la gestió dels impostos i taxes (bonificacions, exempcions, fraccionaments de pagament, domiciliacions bancàries, IBI urbana/rústica, vehicles, "plusvàlues", escombraries, guals...)

 

 

Utilitzem cookies, tant pròpies com de tercers, per a oferir els nostres serveis i recollir informació estadística. Al accedir a aquest domini està acceptant la seva instal·lació i ús en els termes de la nostra política de privacitat. Veure política de privacitat