El Departament d'Activitats

El Departament d'Activitats

 

Descarregar PDF Pla d'inspecció d'activitats sotmeses a règim de comunicació

 

09/02/2023

RESOLUCIÓ ACC/ /2023 per la qual es considera no substancial la modificació de l’autorització ambiental T1RA190222 de l’empresa Valls Química, SA, d’una activitat de gestió de residus, al terme municipal de Valls (exp. T1CNS220044).Descarregar PDF

 

El Departament d'Activitats gestiona la tramitació de les sol·licituds de llicència i comunicacions per a l'obertura d'activitats. En funció de la tipologia d'activitat, la normativa vigent estableix diferents règims d'intervenció administrativa:

  • Autorització ambiental (concedida per la Generalitat de Catalunya).
  • Llicència ambiental (concedida per l'Ajuntament).
  • Comunicació d'obertura d'activitats.
  • Activitats recreatives (bars i restaurants, bars musicals, salons de banquets, discoteques, etc).
  • Activitats recreatives extraordinàries.

A més, el Departament d'Activitats també gestiona altres sol·licituds relacionades amb l'obertura d'activitats, com les consultes de compatibilitat urbanística, els permisos d'abocament d'aigües residuals al clavegueram, la vigilància de la contaminació acústica, les revisions periòdiques en matèria de prevenció de la legionel·losi, etc.

 

Horari d'atenció: de dilluns a divendres, de 9 a 14h.

Adreça: Paborde, 4-8      -     Telèfon: 977 636 007
Adreça electrònica: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.