L'Ajuntament estén la tramitació electrònica a persones jurídiques, entitats i empreses

L'Ajuntament estén la tramitació electrònica a persones jurídiques, entitats i empreses

> El sistema evita desplaçaments, agilitza els tràmits i a més garanteix major grau de seguretat jurídica

L'Ajuntament de Valls ha fet un pas més en l'aplicació de la normativa de procediment administratiu per a l'extensió de l'administració electrònica. Així, ha passat a ser obligatòria la tramitació electrònica tan per persones jurídiques com per a entitats sense personalitat jurídica com, per exemple, empreses, associacions, comerços o fundacions que s'hauran de relacionar amb l'Ajuntament a través del portal web de la Seu Electrònica.

La mesura que s'implementa ara no només té com objectiu evitar desplaçaments presencials a les oficines municipals, sinó que comporta altres avantatges per al sol·licitant pel que fa agilitat de tràmits i seguretat jurídica. En primer lloc es guanya en comoditat ja que es pot efectuar la sol·licitud en qualsevol moment, les 24 hores dels 365 dies de l'any, i des de qualsevol lloc, amb la seguretat que tota la documentació que presentem es manté inalterable i amb tota la informació del moment exacte de lliurament. Així, la tramitació electrònica ofereix un major grau de seguretat jurídica ja que totes les accions que es realitzen queden anotades en l'expedient digital i permet seguir fàcilment l'estat de l'expedient i el procediment administratiu que segueix.

Els processos garanteixen també la signatura electrònica del sol·licitant a través de diverses fórmules de certificat segur, entre elles l'IDCat Mòbil. L'Ajuntament continua doncs amb l'expansió de l'administració electrònica en els seus processos, oberts al conjunt de la ciutadania amb prop d'un centenar de tràmits ja on-line i establint ara l'obligatorietat per a persones jurídiques o entitats sense personalitat jurídica.

VALLS · 27 DE MAIG DE 2020

 

MÉS INFORMACIÓ:

> Seu electrònica Ajuntament de Valls

> Oficina d'Atenció al Ciutadà