L'empresa de comerç on line Prat International Brands trasllada a Valls la seu amb una inversió de 3'5 milions d'euros i 60 llocs de treball

L'empresa de comerç on line Prat International Brands trasllada a Valls la seu amb una inversió de 3'5 milions d'euros i 60 llocs de treball

L'empresa de comerç on line Prat International Brands trasllada a Valls la seu amb una inversió de 3'5 milions d'euros i 60 llocs de treball

>> La companyia comercialitza les marques pròpies GreenCut de maquinària de jardineria, FitFiu de fitness, MC Haus de mobiliari i Sailoor d’accessoris nàutics

>> L’empresa s’instal·larà aquesta any al sector de Palau de Reig del Polígon Industrial en una nau de 8.000 m2 que el 2018 ampliarà amb 7.000 m2 més

L’empresa catalana de comerç on line Prat International Brands traslladarà a partir d’enguany la seva seu a Valls, amb una inversió de 3,5 milions d’euros i la creació de 60 llocs de treball amb una nova implantació al polígon industrial vallenc que culminaria el 2018. Avui, l’alcalde de Valls, Albert Batet, i el director executiu de l’empresa, Albert Prat, acompanyats pel regidor d’Empresa i Ocupació i president de l’Institut Municipal Vallsgenera, Joan Carles Solé, i la directora d'operacions de la firma, Mireia Calvet, han presentat la inversió.

L’empresa s’instal·larà al sector de Palau de Reig del polígon industrial en una nau de 7.000 m2 on traslladarà la seva seu a finals d’enguany mateix, amb una inversió inicial de 2,5 milions d’euros que es completaria, d’acord amb les previsions de la companyia per al 2018, amb 1 milió d’euros més per ampliar la superfície total fins als 15.000 m2. Prat International Brands compta amb una plantilla ja de 35 treballadors a la seva seu actual a Torredembarra i espera ampliar personal a Valls fins als 60 treballadors durant el primer trimestres de 2018.

La implantació a Valls de Prat International Brands ve motivada per l’augment de la facturació que ha experimentat aquesta companyia de comerç on line en els últims anys. Des de Valls, l’empresa espera millorar la seva capacitat de distribució dels seus productes, principalment a l’Estat espanyol, Itàlia, França, Portugal i a països del nord d’Àfrica, i a la vegada ampliar mercats.

L’empresa comercialitza per internet quatre marques pròpies, la principal és Greencut, fundada el 2008 per a la fabricació i venda on line de maquinària i eines de jardineria. A més però, la companyia compta també amb marques pròpies com FitFiu de màquines de fitness, MC Haus com a línia de mobiliari i Sailoor per accessoris nàutics.

Albert Prat va fundar l’empresa l’any 2008 com emprenedor amb una línia de negoci basada en la venda 100% per internet de productes propis fabricats amb les seves marques a preus competitius, gràcies a la comercialització directa al client. L’empresa ja ha formalitzat la compra dels terrenys del polígon industrial de Valls i ara inicia el procés per a fer possible el seu trasllat a finals del 2017.

L’Institut Municipal de Desenvolupament Local Vallsgenera i l’empresa han signat avui mateix el conveni de col·laboració destinat a donar suport i assessorar amb el que els serveis municipals donaran suport a la companyia en els processos de formació, captació i contractació de personal per a la seva nova planta a Valls.