Finalitza la campanya «A Valls s’hi compra de cine» amb l’acte de lliurament de premis

Finalitza la campanya «A Valls s’hi compra de cine» amb l’acte de lliurament de premis

Les quatre publicacions més votades han guanyat un xec valorat en 300 € per gastar en un viatge per Catalunya o Illes Balears en una agència de viatges de Valls i la resta entrades als cinemes de la ciutat i un pack de beguda i crispetes

> Per altra banda, s’han repartit 900 bosses amb el disseny de la il·lustradora Berta Artigal i confeccionada per Carla Dalmau de Tacatà

La campanya comercial «A Valls s’hi compra de cine» s’ha tancat, aquest dimecres dia 1 de setembre a l’Oficina Municipal de Turisme, amb el lliurament de premis. A l’acte hi han assistit Òscar Peris, regidor de Comerç i Turisme, Rosa Baseda, presidenta de Comerç de Valls, i les representants de les dues agències de viatge associades a l’entitat, Feli Garcia, per part de Viatges Inèdit, i Esther Mestres, de Viatges Mestres. Les quatre fotografies publicades a Instagram que han obtingut més vots són de @gemmetah, @ainamallol, @bcartany i @monicamasipnavarro.

Les quatre guanyadores han rebut cadascuna un xec valorat en 300 € per gastar en un viatge per Catalunya o Illes Balears en agències de viatges de Valls. La resta de participants podran gaudir de dues entrades als cinemes de la ciutat i un pack de beguda i crispetes. L'Ajuntament de Valls, a través de la Regidoria de Comerç i Turisme va organitzar, amb el suport de Comerç de Valls, la campanya de dinamització comercial “A Valls s'hi compra de cine!”amb l’objectiu de premiar a la població que compra als comerços de la ciutat i dinamitzar els cinemes, l'oci i el comerç local, sectors que estan patint les conseqüències de la crisi provocada per la pandèmia.

La campanya, que ha tingut lloc aquest estiu, ha constat de dues fases. En la primera fase, un total de 900 participants han recollit la bossa tipus tote bag il·lustrada per l'artista vallenca Berta Artigal i confeccionada per Carla Dalmau de l’empresa de la ciutat Tacatà. Els establiments adherits han repartit unes butlletes que la clientela ha segellat al fer una despesa de 10 € o més en el comerç. Amb la butlleta segellada en dos establiments diferents es podia adquirir la bossa.

Per altra banda, la segona fase de la campanya ha sigut una acció promocional a la xarxa social Instagram, on 15 participants han reproduït qualsevol de les fotografies icòniques de la història del cinema proposades per l'organització, amb la bossa de la campanya, i les han penjat als seus perfils d'Instagram amb el hashtag (#compradecineaValls).

210901avallsshicompradecine

VALLS · 1 DE SETEMBRE DE 2021