L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania

L'Oficina d'Atenció a la Ciutadania

Caldrà demanar cita prèvia mitjançant l'aplicació: citaprevia.valls.cat.

Atenció presencial
De 09:00 a 13:00h., de dilluns a divendres, i dimarts i dijous de 17:00 a 19:30 h.

"Horari d'estiu: del 15/06 al 15/09, l'atenció presencial serà només pels matins de 9 a 13h., de dilluns a divendres"

Atenció telefònica
Serà de 9:00h a 14:00h. pels matins i a les tardes de 17:00h a 19:30h., els dimarts i dijous.

Telèfon 977.636.010

Recordem que està disponible l'atenció telemàtica mitjançant la seu electrònica de l'ajuntament de Valls

Política de qualitat
La missió de l'OAC és la millora de la relació amb la ciutadania oferint un servei d'informació, registre i tramitació àgil en un únic espai condicionat, situat a la Plaça del Blat número 1 de Valls, i ser el pont entre la ciutadania i els diferents departaments de l'Ajuntament de Valls.

Veure tota l'informació

Image
Image
Image
Image
L'OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADANIA (OAC) de l'Ajuntament de Valls inicia la seva activitat el dia 5 de març del 2001, amb el clar propòsit d'apropar l'administració municipal al CIUTADANIA, amb vocació de ser una oficina al servei de la ciutadania, facilitar-li les seves relacions amb l'administració i ser el seu referent.
L'esperit de servei, el compromís de tots els seus integrants amb la feina, la millora contínua del servei i en la seva qualitat, han fet possible que a finals de l'any 2015 es concedís a l'OAC la certificació ISO 9001, reconeixent-se així aquest compromís amb els ciutadans que dia a dia tenim l'equip de 10 persones que la formem.

Serveis més destacats que ofereix l'OAC (més informació a la SEU):

  • Informació general.
  • Registre general de l'Ajuntament.
  • Gestió temes referents al padró municipal d'habitants (altes, baixes, canvis domicili, certificats, volants, etc.)
  • Cita prèvia per a la tramitació del DNIe a l'Ajuntament.
  • Gestió tràmits relacionats amb Cadastre (obres noves, segregacions, divisions horitzontals, etc.)
  • Emissió de certificats digitals IdCat.
  • Permisos per a encendre foc.
  • Servei recollida d'andròmines i recepció de queixes i suggeriments dels ciutadans.
  • Temes de via pública (guals, reserves estacionament/tallaments de carrers, terrasses bars, etc.)
  • Inscripcions al Cens d'Animals, Registre d'Entitats.
  • Gestió tràmits Cementiri Municipal (enterraments, concessions, lloguers, etc.)
  • Tots els temes relacionats amb la gestió dels impostos i taxes (bonificacions, exempcions, fraccionaments de pagament, domiciliacions bancàries, IBI urbana/rústica, vehicles, "plusvàlues", escombraries, guals...)