Atenció presencial a les oficines de l'Ajuntament de Valls.
Adreça postal: Plaça del Blat, 1
43800 - VALLS
Contacte
Telèfon 977.636.010
e-mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Fax 977 612.872
Accés electrònic a través d'internet a l'adreça:
Caldrà demanar cita prèvia mitjançant l'aplicació: citaprevia.valls.cat.
Atenció presencial
De 09:00 a 13:00h., de dilluns a divendres, i dimarts i dijous de 17:00 a 19:30 h.
"Horari d'estiu: del 15/06 al 15/09, l'atenció presencial serà només pels matins de 9 a 13h., de dilluns a divendres"
Serà de 9:00h a 14:00h. pels matins i a les tardes de 17:00h a 19:30h., els dimarts i dijous.
Telèfon 977.636.010
Recordem que està disponible l'atenció telemàtica mitjançant la seu electrònica de l'ajuntament de Valls




Serveis més destacats que ofereix l'OAC (més informació a la SEU):
- Informació general.
- Registre general de l'Ajuntament.
- Gestió temes referents al padró municipal d'habitants (altes, baixes, canvis domicili, certificats, volants, etc.)
- Cita prèvia per a la tramitació del DNIe a l'Ajuntament.
- Gestió tràmits relacionats amb Cadastre (obres noves, segregacions, divisions horitzontals, etc.)
- Emissió de certificats digitals IdCat.
- Permisos per a encendre foc.
- Servei recollida d'andròmines i recepció de queixes i suggeriments dels ciutadans.
- Temes de via pública (guals, reserves estacionament/tallaments de carrers, terrasses bars, etc.)
- Inscripcions al Cens d'Animals, Registre d'Entitats.
- Gestió tràmits Cementiri Municipal (enterraments, concessions, lloguers, etc.)
- Tots els temes relacionats amb la gestió dels impostos i taxes (bonificacions, exempcions, fraccionaments de pagament, domiciliacions bancàries, IBI urbana/rústica, vehicles, "plusvàlues", escombraries, guals...)