L'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Valls ha renovat la certificació ISO 9001 assolida l’any 2015. La ISO 9001 certifica la qualitat d'aquest servei municipal que cada any atén presencialment a 35.000 persones, gestiona més de 32.000 trucades telefòniques i que en els seus 15 anys d’història s'ha consolidat com el centre principal d'informació i consultes dels ciutadans dels diversos serveis que presta l'Ajuntament.

Entre altres dades, els auditors han valorat positivament les enquestes de satisfacció dels usuaris realitzades en les últimes setmanes que confirmen que es mantenen i milloren els estàndards de qualitat establerts. Així, un 99,1% de les persones que van respondre l’enquesta considera el servei com a «útil» o «molt útil» i en destaquen com a punts forts la rapidesa del servei (93,8%), el poc temps d’espera en ser atesos (99,1%) i totes destaquen el bon tracte del personal. Un 93,8% dels ciutadans enquestats considera que a l’OAC s’ha resolt la seva consulta o tràmit de manera ràpida i un 83% assenyala les actuals dependències de l’oficina com adequades.

Entre el tipus de servei que realitzen els ciutadans a l’OAC, un 67,9% són tràmits i un 21,4% consultes. La ISO 9001 concedida per AENOR l’any 1015 va comportar l’adaptació del servei a les especificacions d'aquesta normativa d’acord amb un manual específic de qualitat que descriu, amb l'objectiu de millorar els serveis al ciutadà, els diferents procediments d'atenció. En l’últim any s’ha continuat amb la catalogació dels tràmits municipals, amb l'objectiu principal de millora de la relació dels vallencs amb el consistori, oferint un servei d'informació, registre i tramitació àgil en un sol espai, amb l'objectiu d'estalviar al ciutadà haver de recórrer els diferents departaments.

Agenda

ENTRADES

entrades

CARNET JOVE VALLS

decennals 01

GEOVALLS

decennals 01

METEO

Previsió per als propers dies a Valls


veure informació detallada