L'ajuntament de Valls posa a disposició del ciutadà nous serveis d'administració electrònica

L'ajuntament de Valls posa a disposició del ciutadà nous serveis d'administració electrònica

L'Ajuntament de Valls posa a disposició dels vallencs i les vallenques nous serveis d'administració electrònica que li permetran fer us de la seu electrònica d'una forma més efectiva i realitzar els tràmits administratius de forma més eficaç.

Els ciutadans podran entrar a la seu electrònica (https://seu.valls.cat/) i utilitzant un certificat digital realitzar les peticions. Per exemple, podrà disposar del volant d'empadronament de manera immediata tan sols entrant a la seu electrònica mitjançant el certificat digital. D'aquesta manera amb un Pdf es podrà acreditar la residència i domicili habitual tal com consta al Padró Municipal d'Habitants de la ciutat de Valls. Així mateix, també es podrà demanar a través de la seu electrònica el certificat d'empadronament. Aquest es generarà per part de la corresponent oficina gestora i retornarà al ciutadà.

Des de l'Ajuntament es es presenten una sèrie de video-tutorials d'ajuda per presentar la seu electrònica i els serveis que s'ofereixen. Es poden trobar a l'enllaç: http://www.valls.cat/seu-electronica/ajuda-a-seu.

Els particulars que no disposin del certificat digital poden demanar gratuïtament el certificat digital emès per l'Agència Catalana de Certificació. A través del següent enllaç es pot realitzar la sol·licitud d'aquest certificat, el qual es podrà recollir a l' entitat de registre més avinent, d'entre les opcions disponibles: http://www.idcat.cat.