Sol·licitud de declaració de zona catastròfica pel temporal de pluja i vent

Sol·licitud de declaració de zona catastròfica pel temporal de pluja i vent

L’Ajuntament ha tramitat la sol·licitud a l’Estat espanyol de declaració de zona catastròfica del terme municipal de Valls a conseqüència dels danys provocats pel temporal de pluja i vent del passat dimecres 18 d’octubre. Els serveis tècnics municipals estan acabant d’avaluar els costos econòmics dels desperfectes a la via pública i els danys en diversos equipaments municipals. D’altra banda, també s’està analitzant la possibilitat de sol·licitar ajut a través d’altres línies de subvenció d’altres administracions.

Acords de Junta de Govern

- Licitació serveis d’administració electrònica. La Junta de Govern ha aprovat els plecs de clàusules i ha obert la licitació per a l’adjudicació del contracte per a la implantació i desplegament de l’administració electrònica per un import anual de 54.888 euros IVA inclòs per un període de dos anys. Entre altres serveis que està previst implementar a l’administració electrònica hi ha la gestió d’expedients corporatius i seguiment del Portal de la Transparència.

- Oferta més avantatjosa tarima del Pati. La Junta ha declarat com oferta més avantatjosa per a la substitució de la tarima de fusta del Pati i dels bancs de la plaça, la presentada per l’empresa Invapal per un import de 72.358 euros IVA inclòs.

- Licitació de les obres d’ampliació del pati de l’Escola Enxaneta. La Junta de Govern ha aprovat els plecs de clàusules tècnics i administratius per a la licitació de les obres d’ampliació del pati de l’Escola Enxaneta per un import de 65.359 euros IVA inclòs. L’ampliació s’efectuarà en l’àmbit comprès entre l’actual pati del centre educatiu i el torrent del Catllar i permetrà crear un nou espai d’esbarjo per als alumnes, reservant-lo per als infants més petits de 3 a 5 anys.

 

  26 d'octubre de 2017