
Atenció presencial a les oficines de l'Ajuntament de Valls.
Adreça postal: Plaça del Blat, 1
43800 - VALLS
Contacte
Telèfon 977.636.010
e-mail Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.
Fax 977 612.872
Web www.valls.cat
Accés electrònic a través d'internet a l'adreça:
Horari d'Atenció al públic
Amb motiu de la situació actual extraordinària pel COVID-19 l'oficina farà atenció presencial de 10 a 14h., de dilluns a divendres, i dimarts i dijous de 17 a 19:30 h Caldrà demanar cita prèvia mitjançant l'aplicació: citaprevia.valls.cat. També farà atenció telefònica de 9 a 14 h.
Recordem que està disponible l'atenció telemàtica mitjançant la seu electrònica de l'ajuntament de Valls
Atenció telefònica al telèfon 977.636.010
Horari: de 9 a 14 h
L'OFICINA D'ATENCIÓ AL CIUTADÀ (OAC) de l'Ajuntament de Valls inicia la seva activitat el dia 5 de març del 2001, amb el clar propòsit d'apropar l'administració municipal al ciutadà, amb vocació de ser una oficina al servei de la ciutadania, facilitar-li les seves relacions mab l'administració i ser el seu referent.
L'esperit de servei, el compromís de tots els seus integrants amb la feina, la millora contínua del servei i en la seva qualitat, han fet possible que a finals de l'any 2015 es concedís a l'OAC la certificació ISO 9001, reconeixent-se així aquest compromís amb els ciutadans que dia a dia tenim l'equip de 10 persones que la formem.
Serveis més destacats que ofereix l'OAC (més informació a la SEU):
- Informació general.
- Registre general de l'Ajuntament.
- Gestió temes referents al padró municipal d'habitants (altes, baixes, canvis domicili, certificats, volants, etc.)
- Cita prèvia per a la tramitació del DNIe a l'Ajuntament.
- Gestió tràmits relacionats amb Cadastre (obres noves, segregacions, divisions horitzontals, etc.)
- Emissió de certificats digitals IdCat.
- Permisos per a encendre foc.
- Servei recollida d'andròmines i recepció de queixes i suggeriments dels ciutadans.
- Temes de via pública (guals, reserves estacionament/tallaments de carrers, terrasses bars, etc.)
- Inscripcions al Cens d'Animals, Registre d'Entitats.
- Gestió tràmits Cementiri Municipal (enterraments, concessions, lloguers, etc.)
- Tots els temes relacionats amb la gestió dels impostos i taxes (bonificacions, exempcions, fraccionaments de pagament, domiciliacions bancàries, IBI urbana/rústica, vehicles, "plusvàlues", escombraries, guals...)