Comédie francesa HD. El misántropo
- Dia: 15/02/2018
- Hora: 20h
- Lloc: JCA Cinemes
Descripció:
Comédie francesa HD. El misántropo.
Viu des de la pantalla del cinema un clàssic del teatre francès en versió original subtitulada.
Descripció:
Comédie francesa HD. El misántropo.
Viu des de la pantalla del cinema un clàssic del teatre francès en versió original subtitulada.
Descripció:
Exposició de la darrera intervenció de l’actual cicle «Pintura mural», comissariat per Pilar Bonet, amb «Perdre abans que res» de Jan Monclús.
La pintura de Jan Monclús regira idees sobre la transcendència estètica de l'art, la sofisticació tècnica de la pintura o la figura mítica de l'artista que treballa un espai en blanc. Als antípodes d'aquesta idealització, per a ell l'artista és qui sap perdre i fracassar abans que res, fracassant cada vegada millor seguint el rastre contradictori de Samuel Beckett. I "perdre" és l'objectiu primordial del perdedor, metàfora de la figura de l'artista. A l’hora, aquesta contrarietat és la seva oportunitat: Continuar, malgrat tot, encara que no hi hagi "res a dir".
Descripció:
Intervenció artística Valls per la Llibertat.
Compartim una breu intervenció artística la voltant de la pau i la llibertat, demanem la llibertat dels presos polítics, denunciem l’actuació antidemocràtica de l’Estat espanyol i recollim col·laboració per a la caixa de solidaritat.
Organitza: Valls Alt Camp per la Independència.
Descripció:
Exposició de la darrera intervenció de l’actual cicle «Pintura mural», comissariat per Pilar Bonet, amb «Perdre abans que res» de Jan Monclús.
La pintura de Jan Monclús regira idees sobre la transcendència estètica de l'art, la sofisticació tècnica de la pintura o la figura mítica de l'artista que treballa un espai en blanc. Als antípodes d'aquesta idealització, per a ell l'artista és qui sap perdre i fracassar abans que res, fracassant cada vegada millor seguint el rastre contradictori de Samuel Beckett. I "perdre" és l'objectiu primordial del perdedor, metàfora de la figura de l'artista. A l’hora, aquesta contrarietat és la seva oportunitat: Continuar, malgrat tot, encara que no hi hagi "res a dir".